Number of the records: 1  

Analýza sortimentu výrobků ve vybraném podniku

  1. Title statementAnalýza sortimentu výrobků ve vybraném podniku [rukopis] / Radek Balík
    Personal name Balík, Radek, (dissertant)
    Issue data2013
    Phys.des.78 l., [25] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky
    NoteVed. práce Alena Zábranská
    AbstractSklářský a keramický průmysl v současné době prochází nepříznivým obdobím z důvodu nedostatku zakázek. Jednou z možností, jak udržet podnik i v době krize z nadvýroby, je přicházet na trh se stále novými výrobky, jak po stránce tvarové inovace, tak po stránce dekorační inovace. Z tohoto důvodu byla zpracována diplomová práce na téma ?Analýza sortimentu výrobků ve vybraném podniku?, resp. ve společnosti, která je pokračovatelem porcelánové tradice, jejíž kořeny sahají až do roku 1864, jedná o společnost Český porcelán, a. s., Dubí. Podnik je tradičním výrobcem porcelánu generací, jak je mnohdy cibulový vzor označován, který se stal vyhledávaným rodinným porcelánem po dlouhá staletí. Odvracet se od něj začala až dnešní generace. Společnost přichází s moderními tvary a porcelánovými výrobky zcela bez dekoru, tedy bílé. Diplomová práce analyzuje sortiment výrobků společnosti Český porcelán, a. s., Dubí, nabízí další možnosti využití nástrojů marketingového mixu a předkládá možný návrh pro optimalizaci produktového portfolia.
    At the present time, the glass and ceramic industries are experiencing an unfavorable period due to lack of orders. One of the possibilities to keep the business profitable, even in times of overproduction, is by introducing to the market ever new products, both in terms of shape as well as decorative innovation. For this reason this diploma thesis has been undertaken based on the theme ?Analysis of the product range in the selected company? respectively in the company, which continues in the porcelain tradition, and whose roots date back to 1864. This the company is Czech porcelain, Inc, Dubí. The company has been a traditional producer of porcelain for generations, and the onion pattern as it is often called, has been a popular family porcelain for centuries. However, today´s generation has begun to turn away from it. The company offers now more modern shapes and porcelain products entirely without ornamentation, just plain white. This diploma thesis analyzes the company´s product portfolio. Czech porcelain, Inc, Dubí, offers more possibilities of using instruments of marketing mix and suggests possible proposal for the optimization of the product portfolio.
    Another responsib. Zábranská, Alena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings cena * distribuce * marketingová komunikace * marketingový mix * marketingové nástroje * produktové portfolio * segment * sortiment * produkt * značka * brand * marketing mix * marketing tools * place * price * product * product portfolio * product range * promotion * segment
    Form, Genre diplomové práce
    UDC(043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00166095
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 23113300702311sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.