Number of the records: 1  

Psychologické aspekty reklamy

  1. Title statementPsychologické aspekty reklamy [rukopis] / Pavla Pospíšilová
    Personal name Pospíšilová, Pavla, (dissertant)
    Issue data2012
    Phys.des.47 l., [2] l. příl. : grafy, tab.
    NoteLic. smlouva
    AbstractHlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak zákazníci hodnotí tiskovou reklamu s ohledem na obsah a formu. Za tímto účelem jsem provedla místní šetření v Kralupech nad Vltavou a v Ústí nad Labem. Pro toto šetření jsem použila metodu osobního dotazování. Pomocí dotazníku, bylo zjištěno hodnocení zákazníků tiskové reklamy vzhledem k jejímu obsahu a formě. Výsledky místního šetření ukázaly, že zákazník hodnotí u tiskové reklamy, jak formu, tak i obsah. Reklama v tisku na zákazníky působí jako celek. Tisková reklama musí splňovat atraktivitu po vizuální i obsahové stránce, jinak zákazníky nezaujme. Musí vyvolávat celkový soulad. Tato práce je doplněna o teoretickou část, ze které vychází místní šetření. V této části jsou sepsány poznatky o marketingové komunikaci, reklamě, tiskové reklamě, tiskových médiích a nakonec o obsahu a formě tiskové reklamy.
    The main objektive of this thesis is to examine how customers evaluate a print ad with regard to content and form. A local investigation was carried out in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. For this local survey it was used a method of personal interviews. It has been found customer reviews of print ad with regard to the content and form by using questionnaire. The results of local survey have proved that customers value as form so content in a print ad. Advertising in the press works on customer as a whole. Print advertising has to have a visual attractiveness and content, otherwise customers are not interested. It must cause overall consistency. The work is complemented by a theoretical part, of wich the local investigation has came out. In this section there are written reces of knowledge of marketing communications, advertising, print advertising, print media and, at the end, the content and form of print ads.
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * noviny * časopisy
    Subj. Headings Tisková reklama * obsah * forma * Print ad * newspaper * magazines * content * form
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 070.48 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159252
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 56504212134563sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.