Number of the records: 1
Psychologické aspekty reklamy
Title statement Psychologické aspekty reklamy [rukopis] / Pavla Pospíšilová Personal name Pospíšilová, Pavla, (dissertant) Issue data 2012 Phys.des. 47 l., [2] l. příl. : grafy, tab. Note Lic. smlouva Abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak zákazníci hodnotí tiskovou reklamu s ohledem na obsah a formu. Za tímto účelem jsem provedla místní šetření v Kralupech nad Vltavou a v Ústí nad Labem. Pro toto šetření jsem použila metodu osobního dotazování. Pomocí dotazníku, bylo zjištěno hodnocení zákazníků tiskové reklamy vzhledem k jejímu obsahu a formě. Výsledky místního šetření ukázaly, že zákazník hodnotí u tiskové reklamy, jak formu, tak i obsah. Reklama v tisku na zákazníky působí jako celek. Tisková reklama musí splňovat atraktivitu po vizuální i obsahové stránce, jinak zákazníky nezaujme. Musí vyvolávat celkový soulad. Tato práce je doplněna o teoretickou část, ze které vychází místní šetření. V této části jsou sepsány poznatky o marketingové komunikaci, reklamě, tiskové reklamě, tiskových médiích a nakonec o obsahu a formě tiskové reklamy. The main objektive of this thesis is to examine how customers evaluate a print ad with regard to content and form. A local investigation was carried out in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. For this local survey it was used a method of personal interviews. It has been found customer reviews of print ad with regard to the content and form by using questionnaire. The results of local survey have proved that customers value as form so content in a print ad. Advertising in the press works on customer as a whole. Print advertising has to have a visual attractiveness and content, otherwise customers are not interested. It must cause overall consistency. The work is complemented by a theoretical part, of wich the local investigation has came out. In this section there are written reces of knowledge of marketing communications, advertising, print advertising, print media and, at the end, the content and form of print ads. Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings reklama a propagace * noviny * časopisy Subj. Headings Tisková reklama * obsah * forma * Print ad * newspaper * magazines * content * form Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 070.48 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00159252 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 5650 4212134563 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1