Number of the records: 1  

Marketingový mix společnosti Pivovar Rohozec, a. s

  1. Title statementMarketingový mix společnosti Pivovar Rohozec, a. s [rukopis] / Veronika Mašková
    Personal name Mašková, Veronika, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.56 l., [2] l. příl. :
    NoteLic. smlouva
    AbstractCílem této bakalářské práce s názvem ?Marketingový mix společnosti Pivovar Rohozec, a. s.? je analyzovat marketingový mix této společnosti tak, aby na základě zjištěných údajů a údajů z provedeného dotazníkového šetření bylo možné navrhnout konkrétní opatření, která pivovaru pomohou zvýšit úspěšnost prodeje nejen v oblasti Louny. Práce obsahuje teoretickou část, ve které se zabývám úvodem do dané problematiky, především pak marketingovým mixem a jeho jednotlivými nástroji. Poté následuje praktická část, ve které popisuji současnou situaci v pivovaru Rohozec od jeho historie, přes současné marketingové řízení, až po jednotlivé nástroje marketingového mixu tohoto pivovaru. Práce je zakončena vyhodnocením dotazníkového šetření a závěrem, který obsahuje doporučení, která vycházejí z provedené analýzy.
    The aim of this thesis, entitled ?Marketing mix of Pivovar Rohozec, a. s.?, is to analyze the company´s marketing mix, so that the collected data and the data from the questionnaire survey were possible to propose concrete measures to help improve the success of the brewery Rohozec sale not only in Louny. The work includes a theoretical part, which deals with an introduction to the issue, especially the marketing mix and its individual instruments. Furthermore, there is a practical section, which describes the current situation in the brewery Rohozec from its foundation, despite the current marketing management, to the marketing mix instruments of this company. The work ends with the evaluation questionnaire and concludes with recommendations that emerge from the analysis.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * ceny * reklama a propagace * distribuce zboží * pivovary * pivo * analýza
    Subj. Headings marketingový mix * produkt * Rohozec * marketing * marketing mix * product * price * promotion * place * beer * brewery * Rohozec * analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC663.4 * 663.4:005.71 * 005.552.1 * 659.1 * 338.5 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134440
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 52374212133034sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.