Number of the records: 1  

Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ

  1. Title statementAnalýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková
    Personal name Vlková, Lenka, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.51 l., [3] l. příl. : grafy, tab. + dotazník
    NoteLic. smlouva
    AbstractBakalářská práce byla zaměřena na analýzu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace a aplikaci na společnosti Vodafone Czech Republic a. s. Cílem práce je porovnat efektivitu jednotlivých nástrojů marketingové komunikace firmy Vodafone Czech Republic a. s. a zjistit jejich přínos v marketingové strategii společnosti. V teoretické části práce vycházím ze zdrojů literatury, které dopomohly vymezit hlavní pojmy týkající se marketingové komunikace, nástrojů marketingové komunikace a zjištění možností jejich využití v praxi. Jednotlivé nástroje jsou aplikované na společnosti Vodafone Czech Reupublic a. s. V praktické části své práce jsem zvolila dotazník. Otázky v dotazníku byly zaměřeny na zjištění informací o stanoviskách zákazníků a oblibě reklamních kampaních společnosti Vodafone Czech Republic a. s. Z výsledků dotazníků vyplývá, že reklamní kampaně společnosti jsou veřejností dobře vnímány.
    Bachelor´s thesis was focused on the analysis of the individual marketing communication tools and application on the joint stock company Vodafone Czech Republic. The goal of this thesis is to comparate the effectiveness off individual instruments marketing communication company Vodafone Czech Republic and to determine thein contribution in the marketing strategy of the company. I result from the sources of literature that define the key concepts relating to the marketing communication, marketing communication tools and to find the feasibility of their practical use in the theoretical part. Individual tools are applied to company Vodafone Czech Republic I chose questionnaire for my practical part. Question in questionnaire were focused on finding information on the opinions of customers and on the popular advertising compaigns of the company Vodafone Czech Republic. The questionnaire shows that the advertising compaigns of the company are well perceived by the public.
    Another responsib. Nigrinová, Lenka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * marketing * reklama a propagace * public relations * přímý marketing * sponzorství
    Subj. Headings marketingový mix * podpora prodeje * osobní prodej * sponzoring * Vodafone * marketing communication * marketing * marketing mix * advertising * sales promotion * public relations * personal selling * direct marketing * Vodafone
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect33 - Ekonomie
    UDC338.246.027 * 658.849.2 * 659.4 * 659.1 * 339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134434
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 52414212133038sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.