Number of the records: 1  

Analýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu

  1. Title statementAnalýza forem internetového marketingu a jejich efektivita v rámci českého trhu [rukopis] / Miroslav Tichota
    Personal name Tichota, Miroslav, (dissertant)
    Issue data2011
    Phys.des.83 l., [4] l. příl. :
    NoteLic. smlouva
    AbstractMá diplomová práce je zaměřena na analýzu forem internetového marketingu a jejich efektivitou v rámci českého trhu. V teoretické části, která byla vypracována pomocí odborné literatury je nejdříve popsána historie Internetu a počátky internetového marketingu. Následně jsou popsány formy internetového marketingu a jejich dělení. Cílem výzkumu, který je proveden v praktické části mé diplomové práce, bylo zjistit jaké formy internetové reklamy jsou efektivní. To znamená, na které formy internetové reklamy uživatelé Internetu v České republice reagují pozitivně, a na které negativně. Na základě výzkumu, který byl realizován pomocí metody dotazníkového šetření, jsou navrženy dvě marketingové strategie, složené z jednotlivých forem internetového marketingu, které by modelovým firmám měly zajistit úspěšný marketing na Internetu.
    My diploma thesis is focused on the analysis of Internet marketing forms and their effectiveness in terms of Czech market. The theoretical part of thesis was made on the basis of literature, first there were described a history of Internet and beginnings of Internet marketing. Then forms of Internet marketing were described and dividing. The aim of research which is made in practical part of thesis was found out which of the Internet marketing forms are the most effective. It means which forms of Internet marketing have a positive or negative effect for Internet users in Czech Republic. On the basis of research which was realized by method of questionary-form, are proposed two marketing strategies including from individual forms of Internet marketing that should ensure a successful marketing for model companies.
    Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings analýza * reklama a propagace * internetový marketing
    Subj. Headings efektivita * banner * WWW stránky * PPC reklama * katalogy firem * sociální sítě * kampaň * web marketing * effectiveness * banner * web sites * PPC advertisement * catalogue of companies * social networks * analysis * campaign
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC659.1 * 658.8:004.738.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00135321
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 10544212132749sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.