Number of the records: 1  

Integrace dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí

  1. Title statementIntegrace dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí [rukopis] / Jana Dobrovolská
    Personal name Dobrovolská, Jana, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.56 l. : [4] l. příl. : il. + 1 DVD
    NoteVed. práce Ivana Brtnová Čepičková
    AbstractDiplomová práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí v základní škole. Cílem práce je získat, analyzovat a popisovat názory, postoje a zkušenosti pedagogů 1.stupně základních škol. Zjistit, jak dokáže současná základní škola rozvíjet a uskutečňovat vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků.
    This diploma work is focused on the integration and education of pupils who are from social disadvantaged background at primary school.The aim of the study was to get, analyse out and describe opinions, positions and experience of pedagogues at first step of primary school. The goal was to find if contemporary primary school is able to develop and realize the education for children from disadvantaged background.
    Another responsib. Brtnová Čepičková, Ivana, 1958- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings sociálně ohrožené skupiny - Česko * výchova a vzdělávání * multikulturní pedagogika
    Subj. Headings Integrace * inkluze * majorita * multikulturní výchova * MŠMT * Integracion *  education *  social exclusion *  children
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC(437.3) * 37.043.2 * 37.0 * 376 * 316.344.7 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00106593
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 171523149957152sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.