Number of the records: 1
Percepce slovenštiny žáky 2. stupně základní školy
Title statement Percepce slovenštiny žáky 2. stupně základní školy [rukopis] / Petra Turčányiová Personal name Turčányiová, Petra, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 44 l., [100] s. příl. : il. Note Ved. práce Patrik Mitter Abstract Bakalářská práce se v první, teoretické, části zabývá vztahem českého a slovenského jazyka. V průřezu společnými dějinami poukazuje na politické, historické i kulturní události, které měly vliv na utváření obou jazyků. Ve druhé, praktické, části posuzuje míru schopnosti porozumění slovenskému jazyku českou mladou generací na základě dotazníkového průzkumu, který proběhl na základních školách v Roudnici nad Labem. Bachelor thesis in the first, theoretical, part deals with the relationship of the Czech and Slovak language. The section refers to the common history of political, historical and cultural events that influenced the shaping of both languages. The second, practical, part assesses the degree of ability to understand the Slovak language Czech young generation on the basis of a questionnaire survey conducted in primary schools in Roudnice nad Labem. Another responsib. Mitter, Patrik, 1970- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor) Subj. Headings jazykové vlivy (slovenské) - Česko * slovenština - Česko * bilingvismus * základní školy - Česko Subj. Headings český jazyk * čeština * slovenský jazyk * slovenština * bilingvismus * dotazníkový průzkum * Czech language * Czech * Slovak language * Slovak * bilingualism * questionnaire survey Form, Genre bakalářské práce Conspect 811.162 - Západoslovanské jazyky UDC 811.162.4 * 81'373.45(=162.4) * 81'246.2 * (437.3) * 373.3 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00079494 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-DP 16349 3149956349 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1