Number of the records: 1  

Analýza nabídky elektronických služeb České pošty, s.p

  1. Title statementAnalýza nabídky elektronických služeb České pošty, s.p. [rukopis] / Jana Dvořáková
    Personal name Dvořáková, Jana, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.58 l., [15] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractČeská pošta, s.p. v souladu se svými strategickými cíli, v návaznosti na měnící se podmínky a požadavky klientů a s rozvojem nových informačních a komunikačních technologií, doplňuje tradiční poštovní služby novými moderními elektronickými službami. Tématem této bakalářské práce je posouzení nabídky elektronických služeb České pošty, s.p., konkrétněji analýza Certifikační autority PostSignum. V teoretické části je čtenář seznamován s charakteristikou podniku, se základními údaji o elektronických službách České pošty, s.p. a s legislativními normami, na základě kterých jsou služby Certifikační autority PostSignum poskytovány. Teoretická část se dotýká i potenciálních problémů, se kterými se může poskytovatel i uživatel akreditovaných certifikačních služeb setkat. Analytická část je věnována posouzení nabídky elektronických služeb PostSignum a srovnání s konkurenčními akreditovanými poskytovateli. Z bakalářské práce je zřejmé, že se elektronické služby stávají důležitou součástí nové tváře České pošty, s.p. a ta získává pozici dominantního akreditovaného poskytovatele elektronických služeb. Možnosti zlepšení služeb a upevnění pozice na trhu vidím zejména v rozšíření servisních a poradenských služeb.
    Česká pošta, s.p. in line with its strategic objectives, in connection with the changing customers? conditions and requirements, and development of new information and communication technologies, complements the traditional post services with new modern electronic services. The theme of this bachelor?s thesis focuses on an assessment of Electronic Services Offer provided by Česká pošta, s.p., in particular an analysis of the Certification Authority PostSignum. In the theoretical part the company?s characteristic is presented, as well as the basic data on electronic services of Česká pošta, s.p, the regulatory standards based on which the services of the Certification Authority PostSignum are provided. The theoretical part alludes to potential issues the provider and the user of accredited certification services may encounter. The analytical part presents the assessment of electronic services PostSignum and the comparison with the competitive accredited providers. The bachelor thesis clearly indicates, that electronic services are becoming a substantial part of the new face of Česká pošta, s.p., and that Česká pošta, s.p. is growing into a position of a dominant accredited provider of electronic services. I see further opportunities in services improvement and the market position consolidation mainly in expansion of customer and consultancy services.
    Another responsib. Podoláková, Hana (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings komunikační technologie * poštovní služby * elektronické služby * informační technologie
    Subj. Headings Česko
    Subj. Headings akreditace * certifíkát * certifikace * certifikační autorita * elektronický podpis * registrační autorita * accreditation * certificate * certification * certificate authority * electronic signatures * electronic services * registration authority
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect656.8 - Poštovní služby a správa
    UDC(437.3) * 656.8 * 351.816 * 024.5/.6:004 * 621.39+004.7 * 004 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101493
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 47824212131681sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.