Number of the records: 1  

Analýza přínosu teambuildingových programů

  1. Title statementAnalýza přínosu teambuildingových programů [rukopis] = Analysis of teambuilding programme effects / David Grbavčic
    Par.titleAnalysis of teambuilding programme effects
    Personal name Grbavčic, David, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.72 l., [7] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractBakalářská práce {\clq}Analýza přínosu teambuildingových programů`` pojednává o zážitkovém učení jako specifické formě firemního vzdělávání, která v současné době nalézá stále více příznivců. V teoretické části tato práce poukazuje na možnosti, které tato metoda může nabídnout. V aplikační části se pak pokouším obhájit nejen možnosti této outdoorové metody vzdělávání, ale zejména její efektivitu v rámci konkrétního teambuildingového programu. Hlavním cílem je tedy zjistit přínos uskutečněného kurzu týmové spolupráce pro konkrétní firmu. Vzhledem ke kvalitativnímu charakteru mého výzkumu byla k získávání dat zvolena statistická metoda dotazování. V závěrečné části práce pak shrnuji získané výsledky z celkem třech aplikovaných dotazníků, a v samotném závěru navrhuji doporučení, směřující ke správné volbě a realizaci vzdělávací akce.
    Bachelor´s work titled ``Analysis of teambuilding programme effects'q disertates about learning by an own experience as a specific form of education in companies, which has been becoming very popular nowadays. The theoretical part of this work refers to potentials which are offered through this way of learning. In my own work, I am representing not only the possibilities of outdoor teaching methods, I am also focusing on the efficiency of a specific teambuilding programme. The major achievement is to find the benefits that can be obtained by a particular company through a team-cooperation course. According to the qualitative character of my research a statistic method of questioning has been used to gain all the needed data. In the concluding part of my work I have summarized all information from three applied questionnaires. In the conclusion itself I provide suggestions which support the convenient selection and implementation of an educational programme.
    Another responsib. Reissová, Alice (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings lidský kapitál * týmová práce * personální management * vzdělávání
    Subj. Headings zážitkové učení * human resources * experiental learning * teambuilding
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC37.0 * 005.95/.96 * 005.551 * 331.108.23 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069433
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 44684212129921sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.