Number of the records: 1  

Barokní sakrální stavby na Teplicku

  1. Title statementBarokní sakrální stavby na Teplicku [rukopis] : didaktický materiál pro výuku na 1. stupni ZŠ / Zdeněk Kettner
    Personal name Kettner, Zdeněk, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.113 l. : [23] l. příl. : il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Aleš Navrátil
    AbstractDiplomová práce se v teoretické části věnuje baroku jako ucelenému slohu v evropském a českém měřítku. Následuje část věnovaná projevům baroka na teplicku v podobě konkrétních sakrálních staveb. V praktické části se snaží o přiblížení tohoto slohu žákům pátých ročníků základních škol v podobě příprav na konkrétní vyučovací jednotky. Vše je vypracováno s ohledem na Školní vzdělávací program a mezipředmětové vztahy.
    The teoretic part of the thesis is focus on baroque as an integrated movement in Europe and Czech framework . The next part is about sacred baroque buildings in Teplice area. In the practically part I try to present this style to pupils of 5th classes of basic schools. There are recources for teachers for their lessons . All materials are based on Školní vzdělávací program ( new school curricula).
    Another responsib. Navrátil, Aleš (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání (degree grantor)
    Subj. Headings sakrální stavby - Česko * baroko
    Subj. Headings Teplice (Česko : oblast) - kulturní aspekty
    Subj. Headings baroko * architektura * kostel * kaple * fronton * voluta * didaktika * barogue * architecture * church * chapel * pediment * volute * didactics
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect72 - Architektura
    UDC(437.3) * 726 * 930.85"15/17" * (437.315) * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00024073
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 153533149955353sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.