Number of the records: 1
Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií
Title statement Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií : zaměřeno na tituly vydané po r. 1989 [rukopis] / Barbora Štočková Personal name Štočková, Barbora, (dissertant) Issue data 2008 Phys.des. 164 l. [2] l. příl. : il. Note Ved. práce Martin Fibiger Abstract Štočková, B. Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (zaměřeno na tituly vydané po r. 1989) [Diplomová práce] Ústí nad Labem 2008 - Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta, Katedra bohemistiky a slavistiky, 166 s. Diplomová práce Analýza a komparace vybraných učebnic literární výchovy a čítanek používaných na základních a středních školách, resp. v odpovídajících ročnících víceletých gymnázií (zaměřeno na tituly vydané po r. 1989), si klade za cíl vytvořit kritéria pro hodnocení učebnic a čítanek literární výchovy užívaných na základních a středních školách, resp. na víceletých gymnáziích. Součástí práce je aplikování kritérií na vybrané řady učebnic a čítanek. Práce se soustředí zejména na analýzu vlastností učebnic metodou komparativní. Užitá metoda slouží k porovnání učebnic za předem stanovených kritérií. Štočková, B. Analysis and Comparasion of Selected Literature Education Textbooks and Reading Books used in Elementary and Secondary Schools, or more precisely in Corresponding Grades of Multi-annual Grammar Schools (with focus on items Published after 1989) (Diploma thesis) Ústí nad Labem 2008 - University of Jan Evangelista Purkyně, College of Education, Czcech and Slavic Studies Departnet, 166 p. Diploma thesis Analysis and Comparasion of Selected Literature Education Textbooks and Reading Books used in Elementary and Secondary Schools, or more precisely in Corresponding Grades of Multi-annual Grammar Schools (with focus on items Published after 1989), aims to create evaluation criteria for literature education textbooks and reading books used in elementary and secondary schools, or more precisely in corresponding grades of multi-annual grammar scholls. Part of the thesis is application of the criteria on selected series of textbooks and reading books. The thesis is focused mainly on analysis of the textbooks characteristics with the help of comparative approach. The applied approach is used to compare the textbooks according to set criteria. Another responsib. Fibiger, Martin, 1964- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor) Subj. Headings literární výchova - Česko - 1989- * čítanky - Česko - 1989- * učebnice - Česko - 1989- Subj. Headings učebnice * čítanky * kritéria * hodnocení * analýza * komparace * textbooks * fading books * criteria * evaluation * analysis * comparison Form, Genre diplomové práce Conspect 82 - Literatura. Literární život 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 82:37.016 * (437.3) * 371.671 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00026153 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-DP 14969 3149954969 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1