Number of the records: 1  

Analýza produktů výjezdového cestovního ruchu v České republice po roce 1989 a prognóza jeho vývoje

  1. Title statementAnalýza produktů výjezdového cestovního ruchu v České republice po roce 1989 a prognóza jeho vývoje [rukopis] / Roman Fisek
    Additional Variant TitlesAnalýza produktu výjezdového cestovního ruchu v České republice po roce 1989 a prognóza jeho vývoje
    Personal name Fisek, Roman, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.52 l., 9 l. příl. : il., tabulky
    AbstractCestovní ruch patří k významným oblastem světové ekonomiky i hospodářství jednotlivých států a cestování je dnes běžnou součástí životního stylu také v naší společnosti. Ve své bakalářské práci s názvem "Analýza produktu výjezdového cestovního ruchu v ČR po roce 1989 a prognóza jeho dalšího vývoje`` sleduji a analyzuji postupný vývoj produktu cestovních kanceláří, působících v oblasti výjezdového cestovního ruchu. Ve své práci vymezuji několik hlavních složek vývoje produktu - od jeho vzniku, vlastní přípravy, distribuce, prodeje až po realizaci. Zaměřuji se na produkt z hlediska tří úrovní a jeho vývoj sleduji po stránce kvalitativní a cenové, změny v poptávce a vnímání obyvatel České republiky. Poukazuji na faktory a podmínky, které na vývoj a poptávku po cestování do zahraničí měly největší vliv. V prognózách hledám východiska v podobě nápadů a námětů, které mohou být inspirací pro zaměstnance cestovních kanceláří, organizátory zájezdů i průvodce. Věřím, že má práce a doporučení i náměty z ní vyplývající také umožní získat ucelený přehled o vývoji cestování do zahraničí za posledních 17 let.
    Tourism belongs to important sectors of the global economy as well as the economy of individual countries and traveling is nowadays a common integral part of the lifestyle even in our society. My bachelor's work named ``Analysis of the Outgoing Product in the Czech Republic after 1989 and Prognosis of its Further Development" is focused on monitoring and analyzing the step by step development of this product of the travel agencies active in the outgoing sector. My work determines several components of product development - starting by its origin and preparation itself, through distribution and sale and ending by its realization. I address the product from the point of three levels and I keep an eye on its development from the qualitative and price aspects, change in demand and perception of the Czech Republic inhabitants. I point out the factors and conditions that have had the major influence on the development and demand for traveling abroad. My prognoses try to find the ways out in the form of ideas and proposals which could inspire the travel agency staff, trip providers and guides. I believe that my work, recommendations and ideas following from it also enable to obtain a complex overview of how traveling abroad developed in the course of the last 17 years.
    Another responsib. Pešek, Pavel, 1944- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings cestovní ruch
    Subj. Headings cestovní ruch * výjezdový cestovní ruch * produkt * analýza * cestovní kancelář * prodej * katalog * zájezd * služba * ceny * letecká doprava * prognózy * vývoj * travel tourism * outgoing * product * analysis * travel agency * touroperator * sale * brochure * excursion * trip * service * price * flight operation * prognosis * development
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC338.48
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008734
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 34654212125370sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.