Number of the records: 1  

Analýza činnosti Sociální agentury v Ústí nad Labem se zaměřením na činnost Job centra

  1. Title statementAnalýza činnosti Sociální agentury v Ústí nad Labem se zaměřením na činnost Job centra [rukopis] / Jaroslava Volfová
    Personal name Volfová, Jaroslava, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.60 l., 2 l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva.
    AbstractVe své bakalářské práci se zabývám analýzou činnosti Job centra za uplynulé období. Cílem je zjistit, zda služby poskytované Job centrem vyhovují současným potřebám osob se zdravotním postižením vzhledem k uplatnění na trhu práce v Ústeckém regionu. Dalším cílem je zjistit, jaký význam mají služby pro zdravotně postižené z hlediska hledání a následného získání zaměstnání a které služby uživatelé služeb Job centra postrádají. Zdrojem dat pro mne byla dokumentace poskytnutá agenturou, výsledky dotazníkového šetření, strukturované rozhovory s uživateli služeb, se zaměstnanci agentury, členem správní rady a dobrovolníky. Z výsledků šetření vyplývá, že uživatelé služeb jsou spokojeni s kvalitou, rozsahem a dostupností všech nabízených programů. Navrhovali pouze drobná doplnění služeb, například kurzy anglického jazyka a přítomnost psychologa. Uživatelé služeb zejména kladně hodnotili motivační a vzdělávací kurzy, neboť jim umožňují získat znalosti a dovednosti, které současný trh práce vyžaduje a které využijí při hledání a následném získání zaměstnání. Jako pozitivní dotázaní vnímají také posílení nízkého sebevědomí a získání sebejistoty při jednání se zaměstnavateli.
    In my bachelor thesis I have analyzed the Job Center activities conducted in the past. The goal of this analysis was to find out whether provided services meet the needs of physically disabled and whether these services enable them to find an acceptable job in Usti region. Another goal was to find out the contribution of these services to the clients and what kind of services are missing or not available for the clients of Job Center. The source of data was the documentation provided by Social Agency, structured interviews with services users, with Social Agency employees, with a member of administrative board and volunteers. The survey shows that services users are satisfied with the quality of services, extent and availability of offered programs. The clients suggested only small amendments to services, for example English language courses and attendance of psychologist. The services users evaluated very positively mainly motivation and education courses because these courses enable them to get knowledge and skills that present labor market requires and which are very helpful during the process of searching and getting the job. Improving the self-confidence and self-esteem during these courses is also perceived very positively and helps a lot during negotiations with potential employers.
    Another responsib. Štyvarová, Dita, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (degree grantor)
    Subj. Headings sociální služby * zaměstnanost * osoby se zdravotním postižením
    Subj. Headings burza pracovních příležitostí * Job centrum * Job klub * klíčové kompetence * nezaměstnanost * osoby * poradenství * požadavky * práce * služby * Sociální agentura * Sociální poradna * uživatelé služeb * zaměstnanost * zdravotní postižení * znalosti a dovednosti * Consultancy * Employment * Job Center * Job Club * Job opportunities market * Key competencies * Knowledge and skills * People * Physical handicap * Requirements * Service users * Services * Social Agency * Social consultancy center * Unemployment * Work
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect331 - Práce
    UDC316.34 * 331.526 * 364-7
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009571
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 33934212125298sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.