Number of the records: 1  

Marketingový plán pro založení lesní mateřské školy v Mostě

  1. DA 13209
    Sirko, Andrea, 1992-
    Marketingový plán pro založení lesní mateřské školy v Mostě / Andrea Sirko. -- 2021. -- 58 stran : grafy. -- Oponent Čeněk Celer. -- Vedoucí práce Jana Šimsová. -- Abstract: Lesní školka je moderní přístup k předškolní výuce dětí, vede k lepší pohybové aktivitě dětí, má vliv na jejich odolnost a prohlubuje jejich vztah k přírodě. Ve městě Most takovéto zařízení chybí a dětské skupiny, které jsou tomu blíž, než státní školky mají omezenou kapacitu. Cílem této práce je zjištění současného povědomí obyvatel o lesních školkách a následné vypracování marketingového plánu pro založení lesní školky v Mostě. Práce vychází z dotazníkového šetření pro zjištění postoje rodičů k lesní školce a analýzy tržního prostředí. První část vychází z rozhovorů se zástupci města Most a z dotazníkového šetření pro obyvatele města. Získaná data byla zpracována v programu MS Excel vhodnými statistickými metodami a ověřují postoj zastupitelů a obyvatel města k lesní školce. Druhou částí práce je samotný marketingový plán, který vychází ze SWOT a PEST analýz. Pro lesní školku je definovaný marketingový mix na základě 4P.. -- Abstract: Forest kindergarten is a modern approach to preschool education of children, leads to better physical activity of children, affects their resilience and deepens their relationship with nature. Such facilities are lacking in the town of Most and children's groups, which are closer than state kindergarten, have a limited capacity. The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for the opening of a forest kindergarten in the city of Most. The work is based on a questionnaire survey to determine the attitude of parents to the forest kindergarten and analysis of the market environment. The first part is based on interviews with representatives of the city of Most and a questionnaire survey for city residents. The obtained data were processed in the MS Excel program by suitable statistical methods and the attitude of the city representatives and inhabitants towards the forest kindergarten were verified. The second part of the work is the marketing plan itself, which is based on SWOT and PEST analyzes. For the forest kindergarten is defined a marketing mix based on 4P.
    Celer, Čeněk, 1954-. Šimsová, Jana, 1962-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    podnikatelské projekty. lesní mateřské školy. Most (Česko). marketingový plán. marketing. analýza trhu. předškolní vzdělání. marketing plan. marketing. forest kindergarten. market analysis. preschool education. bakalářské práce
    005.511. 373.24.033. (437.315). (437.15). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.