Number of the records: 1  

Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách

  1. KB 33305
    Viktorin, Jan
    Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách / Jan Viktorin. -- Vydání: první. -- Opava : Slezská univerzita, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2020. -- 137 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm. -- 100 výtisků. -- ISBN : 978-80-7510-424-3 (brožováno) : neprodejné.
    2019-2020. 2014-2020. děti s mentálním postižením. integrovaná výchova a vzdělávání. podpůrná opatření (vzdělávání). senzomotorická integrace. pedagogický výzkum - Česko - 2014-2020. základní školy - Česko. children with mental disabilities. integrated education. supportive measures (education). sensorimotor integration. educational research - Czechia - 2014-2020. elementary schools - Czechia. monografie. monographs
    316.344.6-056.36-053.2. 37.043.2. 37.04. 612.821.8:612.76. 37.012. 373.3. (437.3). (048.8)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.