Number of the records: 1  

Důsledky covidové pandemie na výuku žáků 1. stupně ZŠ

  1. DA 14520
    Heiderová, Tereza, 1992-
    Důsledky covidové pandemie na výuku žáků 1. stupně ZŠ / Tereza Heiderová. -- 2023. -- 76 listů. -- Vedoucí práce Jiří Škoda. -- Oponent Jaroslav Říčan. -- Abstract: Diplomová práce se zabývá důsledky covidové pandemie na výuku žáků 4. a 5. tříd základních škol v Roudnici nad Labem z pohledu učitelů. Cílem práce bylo zjistit, jak ovlivnila distanční výuka vzdělávání žáků v českém jazyce, anglickém jazyce a matematice. Teoretická část se obecně zabývá distanční výukou, pandemií covid-19, zátěží učitelů, digitální gramotností, ICT technologiemi a platformami. V praktické části byla využita metoda nestandardizovaného dotazníku, který vyplňovali učitelé základních škol. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 152 respondentů. Výsledky šetření kromě negativ poukázaly i na pozitivní přínos této formy výuky v jednotlivých předmětech.. -- Abstract: The diploma thesis deals with the consequences of the covid pandemic on the teaching of 4th and 5th grade pupils at primary schools in Roudnice nad Labem from the teachers' perspective. The aim of the thesis was to find out how distance learning affected the education of pupils in Czech language, English language and Mathematics. The theoretical part deals with distance education in general, the covid-19 pandemic, teachers' workload, digital literacy, ICT technologies and platforms. In the practical part, a non-standardized survey method was used, which was completed by primary school teachers. 152 respondents participated in the questionnaire research. The results of the research, in addition to the negatives, showed the positive benefits of this form of teaching in each subject.
    Škoda, Jiří, 1972-. Říčan, Jaroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky a aplikovaných disciplín
    distanční vzdělávání. informační a komunikační technologie ve vzdělávání. syndrom vyhoření. covid-19. pedagog. distanční výuka. ICT technologie. kvantitativní výzkum. teacher. burnout syndrome. distance learning. ICT technology. quantitative research. diplomové práce
    37.018.43. 37.01:004. 613.62:616.89-008.44. 159.944.4. 616.98:578.834. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.