Number of the records: 1  

Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky

  1. DA 13892
    Brož, Šimon, 2000-
    Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož. -- 2022. -- 53 stran : barevné ilustrace, grafy. -- Vedoucí práce Lucie Povolná. -- Oponent Jakub Žofčák. -- Abstract: Positioning je pro firmy v posledních letech nesmírně důležitý. Stal se nedílnou součástí konkurenčního boje. Společnosti investují spoustu peněz, aby se ztotožnily s postoji svých cílových skupin a vybudovaly s nimi ten nejlepší vztah. Dle dostupné literatury je identifikace vlastního zákazníka a jeho chování klíčové pro tvorbu positioningu. Firmy na tento fakt často zapomínají. Nezabývají se pochopením hodnot a postojů jejich koncových zákazníků. Práce se zabývá positioningem vybrané značky firmy, jakým způsobem dosáhnout jeho zlepšení pomocí identifikace hodnot, které její zákazník zastává. Cílem práce je zjistit jaké hodnoty a postoje cílová skupina vybrané společnosti vůči nabízené službě zastává. V návaznosti na výsledky byl navržen obsahový plán pro podpoření positioningu značky firmy. Primární data byla získána pomocí dotazníkového šetření, do kterého byla zahrnuta cílová skupina společnosti. Ta byla určena na základě testování podnikatelského záměru společnosti. Data byla následně vyhodnocena a výsledkem práce byl na základě identifikovaných hodnot cílové skupiny obsahový plán pro podpoření lepšího positioningu značky firmy.. -- Abstract: Positioning has become extremely important for all companies in recent years. It has become an indivisible part of the competition/competitive struggle. Companies invest large amounts of money to identify with the attitudes of their target/focus groups and to build the supreme relationship with them. According to the available literature is the identification with the customer and their behaviour crucial for positioning. Companies often forget this - they do not engage in understanding the values and attitudes of their customers. The bachelor thesis deals with the positioning of a selected company and how to achieve brand improvement by identifying the values held by its customers. The aim of the thesis is to find out what values and attitudes the target group of the selected company holds towards the service offered. Following the results, a content campaign was designed to support the company's brand positioning. Primary data was obtained through a questionnaire survey involving the target group of the company. This was determined by repeat purchase when testing the business plan of the company. The data was then evaluated and the result of the paper was a content plan to support better brand positioning of the company based on the identified values of the target group.
    Povolná, Lucie. Žofčák, Jakub. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu
    marketingová komunikace. reklama a propagace. hodnotový management. hodnotová strategie. marketing. pozice značky. e-commerce. value strategy. marketing communication. brand positioning. bakalářské práce
    658.8:316.77. 659.1. 005:330.133.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.