Number of the records: 1  

COVID-19 a jeho dopady na cestovní ruch v Karlových Varech

  1. DA 13951
    Vrba, Petr, 1981-
    COVID-19 a jeho dopady na cestovní ruch v Karlových Varech / Petr Vrba. -- 2022. -- 53 stran : grafy. -- Vedoucí práce Petra Olšová. -- Oponent Radek Timoftej. -- Abstract: Město Karlovy Vary je největším lázeňským městem v České republice a je veřejně známo, že většina turistů, kteří do lázní míří, je ze zahraničí. V období pandemie SARS-CoV-2 došlo k uzavření hranic a drtivá většina zahraniční klientely se do Karlových Varů nemohla dostat. Na vybraných podnikatelských subjektech jsme si ukázali, jaký vliv na ně měla pandemie a jak si s ní subjekty dokázaly či nedokázaly poradit. Z výsledků vyplývá, že marketingové aktivity infocentra města Karlovy Vary dokázaly mobilizovat domácí klientelu ke zvýšené návštěvě města v období let 2020 a 2021. Zvýšení domácí návštěvnosti a vyhlášené dotační programy, v souvislosti s celosvětovou pandemií, výrazně pomohly podnikajícím subjektům ve městě. V krátkodobém horizontu to bylo městu a jeho podnikatelům ku prospěchu. Z dlouhodobého hlediska to není ta pravá cílová skupina pro místní lázně. Lázně potřebují klientelu, která přijede do lázní na léčení a stráví tam minimálně 14 dní.. -- Abstract: The city of Karlovy Vary is the largest spa town in the Czech Republic and it is publicly known that most tourists who go to the spa are from abroad. During the SARS-CoV-2 pandemic, there was a closure of borders, and most foreign clients could not get to Karlovy Vary. The impact of the pandemic was showed on selected business entities, specifically how the entities managed or failed to deal with it. The results show that the marketing activities of the Karlovy Vary Information Center were able to mobilize domestic clients to increase their attendance to the city in 2020 and 2021. Increased domestic attendance and announced subsidy programs in connection with the global pandemic significantly helped businesses in the city. In the short term, it was to the benefit of the city and its entrepreneurs. In the long run, this is not the right target group for local spas. The spas need a clientele who comes to the spa for treatment and spends at least 14 days there.
    Olšová, Petra. Timoftej, Radek. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního rozvoje a veřejné správy
    cestovní ruch. lázeňství. covid-19. Karlovy Vary (Česko). lázně. spa. tourism. bakalářské práce
    338.48. 615.838. 351.77. 616.98:578.834. (437.318). (437.18). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.