Number of the records: 1  

Důsledky procesu EIA na proveditelnost dopravní stavby v souvislosti s délkou přípravy a realizací

  1. Katolická, Andrea, 1990-
    Důsledky procesu EIA na proveditelnost dopravní stavby v souvislosti s délkou přípravy a realizací [rukopis] / Andrea Katolická. -- 2021. -- 89 l. -- Ved. práce Josef Seják. -- Oponent Diana Holcová. -- Abstract: Tato diplomová práce se zabývá procesem posuzování vlivů záměrů na životní prostředí, a jeho důsledky na proveditelnost. V první řadě se zaměřuje na postup a popis celého procesu a zároveň poukazuje na změny, které proběhly v souvislosti s poslední novelou. Další částí je porovnání procesu posuzování s jinými zeměmi EU. Následně se zaměřuje na aplikaci procesu na vybrané stavbě, v tomhle případě Optimalizaci traťového úseku ze stanice Ústí nad Labem-Střekov do stanice Děčín-východ. Stežejní je návrh na zjednodušení procesu, a to pomocí biotopového a ekosystémového hodnocení.. -- Abstract: This diploma thesis deals with the Environmental Impact Assessment, and its consequences for feasibility. At first, it focuses on the procedure and description of the whole process and at the same time on the changes that took place on connection with the latest amendment. The next part is a comparison of the assessment process with other EU countries. Subsequently, it focuses on the application of the process on a selected transport construction, in that case on the optimalization of the railway section from the station Ústí nad Labem-Střekov to the station Děčín-východ. The key objective of this thesis is a proposal to simplify the process through the valuation of biotopes and ecosystem services.
    Seják, Josef, 1944-. Holcová, Diana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra životního prostředí
    posuzování vlivů na životní prostředí. modernizace železniční rati. ekosystém. biodiverzita. The Environmental Impact Assessment. Modernization of the Railway. Ecosystem services. Biodiversity. diplomové práce
    (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.