Number of the records: 1  

Faktory ovlivňující přístup učitele MŠ k venkovní výuce

  1. DA 13169
    Kuželová, Kateřina, 1995-
    Faktory ovlivňující přístup učitele MŠ k venkovní výuce / Kateřina Kuželová. -- 2021. -- 58 listů : grafy. -- Vedoucí práce Roman Kroufek. -- Oponent Karel Nepraš. -- Abstract: Tématem této bakalářské práce je venkovní výuka jako neopomenutelná forma výuky a vztah učitelů mateřských škol k ní. Pokouší se zjistit, jakými faktory je tento vztah ovlivňován. V teoretické části je definována venkovní výuka a její přínosy. Dále se zaměřuje na osobnost učitele a jeho vztah k přírodě. V empirické části je pak definován výzkumný nástroj dotazníkového šetření. Výsledky jsou statisticky zpracovány, vyhodnoceny a diskutovány.. -- Abstract: The topic of this bachelor's thesis is outdoor teaching as an indispensable form of teaching and the relationship of kindergarten teachers to it. It tries to find out what factors influence this relationship. The theoretical part defines outdoor teaching and its benefits. It also focuses on the teacher's personality and his relationship to nature. The empirical part then defines the research tool of the questionnaire survey. The results are statistically processed, evaluated and discussed.
    Kroufek, Roman, 1979-. Nepraš, Karel, 1980-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    učitelky mateřských škol. učitelé mateřských škol. ekoškolky. environmentální výchova a vzdělávání. venkovní výuka. vztah k přírodě. outdoor education. kindergarten teachers. relationship to nature. bakalářské práce
    373.211.24-055.2. 373.2.011.3-051. 373.24:[502:37.03]. 502:37.03. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.