Number of the records: 1  

Písmo a problematika Comenia Script spojená s vázaným písmem

  1. DA 13021
    Dvořáková, Anna, 1997-
    Písmo a problematika Comenia Script spojená s vázaným písmem / Anna Dvořáková. -- 2021. -- 94 listů : ilustrace. -- Oponent Jiří Škoda. -- Vedoucí práce Lukáš Círus. -- Abstract: Diplomová práce je zaměřená na písmo a informační technologie s ním spojené. Dále pojednává o nově vzniklém písmu Comenia Script, jeho zavádění a opodstatnění na českých školách. Zabývá se především seznamováním žáků druhého ročníku základní školy s vázaným písmem a schopností s ním pracovat. K diplomové práci jsou vytvořeny učební materiály určené k seznamování žáků s vázaným písmem, a to ve formě pracovních listů a cvičení pro interaktivní tabule. Jedná se tedy o souhrn historie písma, informačních technologií a realizaci nově vytvořených učebních materiálů.. -- Abstract: This Diploma thesis is focused on writing and related information technologies. The thesis is dealing with the new Comenia Script, implementing and reasons for using this script in Czech schools. This work is interested in acquainting the second grade pupils with bounded and unbounded font and abilities to work with them. There are educational materials in work sheets and interactive/smart board exercises form attached to this thesis. The issue is about the script history, summary, information technologies and realization of new study materials.
    Škoda, Jiří, 1972-. Círus, Lukáš, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pedagogické praxe
    informační a komunikační technologie ve vzdělávání. interaktivní tabule. Comenia Script (písmo). nevázané písmo. vázané písmo. písmo - dějiny. pracovní listy. cvičení. učební materiály. základní škola. writing/script. history. information technologies. work sheets. exercises. interaktive/smart board. study material. bounded font. unbounded font. basic/ground school. diplomové práce
    37.01:004. 004.354.3:686.888. 003.23.081:37.016. 003.23.053.076.081. 003. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.