Number of the records: 1  

Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji

  1. DA 12928
    Lapková, Lenka, 1980-
    Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji / Lenka Lapková. -- 2020. -- 85 listů : grafy. -- Oponent Renata Šikulová. -- Vedoucí práce Jaromíra Šindelářová. -- Abstract: Obsah diplomové práce je zaměřen na souvislost mezi četbou v mladším školním věku a komunikační kompetencí pedagogů na 1. stupni základních škol v Ústeckém kraji. V teoretické části popisujeme s využitím odborné literatury základní pojmy, které se týkají dětského čtenářství v mladším školním věku a komunikační kompetence učitele v dospělosti. V praktické části zjišťujeme pomocí dotazníkového šetření odpovědi na výzkumné otázky, které jsme si stanovili.. -- Abstract: The diploma thesis focuses on the connection between reading at a younger school age and the communication competence of teachers at the 1st level of primary schools in the Ústí nad Labem region. In the theoretical part, we use the literature to describe the basic concepts that relate to children's reading at a young school age and the communication competence of the teacher in adulthood. In the practical part, we use a questionnaire survey to find out the answers to the research questions that we have set.
    Šikulová, Renata, 1963-. Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    výchova ke čtenářství. dětská četba. pedagogická komunikace. Ústecký kraj (Česko : 2000-). mladší školní věk. komunikační kompetence. osobnost učitele. reading. childern´s reading. younger school age. communication competence. teacher´s personality. pedagogical communication. diplomové práce
    (437.315). (437.15). 028.6. 028.5. 316.772.4:37. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.