Number of the records: 1  

Jak vnímáme sexistickou reklamu?

  1. KB 30049
    Bartáková, Eva
    Jak vnímáme sexistickou reklamu? : Reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou / autorský tým: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Krystýna Pešáková ; CVVM SOÚ AV ČR. -- První vydání. -- Brno : NESEHNUTÍ, 2019. -- 63 stran : ilustrace ; 30 cm. -- ISBN : 978-80-87217-61-0 (brožováno).
    Čechovská, Lucie. Čivrná, Eva. Havlíková, Petra. Pešáková, Kristýna. Centrum pro výzkum veřejného mínění
    reklama a propagace. sexismus. výzkum veřejného mínění. monografie
    316.647.8:316.346.2. 303.425. 659.1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.