Number of the records: 1  

Adaptace dvouletých dětí v mateřské škole prostřednictvím tvořivé dramatiky

  1. DA 11924
    Šrailová, Michaela, 1984-
    Adaptace dvouletých dětí v mateřské škole prostřednictvím tvořivé dramatiky / Michaela Šrailová. -- 2019. -- 55 listů : barevné ilustrace. -- Oponent Martina Zemanová. -- Vedoucí práce Dana Novotná. -- Abstract: Bakalářská práce pojednává o praktickém využití dramatické výchovy v mateřské škole. Zaměřuje se na dramatickou výchovu jako na jeden z prostředků, kterým lze dvouletým dětem usnadnit adaptaci na prostředí a celkovou organizaci mateřské školy. Teoretická část obsahuje poznatky o základních pojmech k danému tématu, kterými jsou především charakteristika vývojových specifik dvouletého dítěte; adaptace předškolních dětí na prostředí mateřské školy a využití dramatické výchovy v mateřské škole. V praktické části se zabývá aplikováním prvků tvořivé dramatiky při docházce dvouletých dětí do mateřské školy.. -- Abstract: The bachelor thesis deals with the practical use of drama education at kindergarten. It focuses on drama education as one of the means to facilitate two-year-olds adaptation to the environment and overall organization of kindergarten. The theoretical part contains knowledge about the basic concepts of the topic, which are mainly the characteristics of the developmental specifics of a two-year-old child; how pre-school children adapt to nursery school environment and the use of dramatic education in kindergarten. The practical part deals with the application of elements of creative drama during the attendance of two-year-old children in kindergarten.
    Zemanová, Martina, 1969-. Novotná, Dana, 1970-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    tvořivé hry. předškolní výchova. mateřské školy. dvouleté děti. tvořivá dramatika. two-year-old children. creative drama. kindergarten. bakalářské práce
    37.091.33-026.15. 373.2. 373.24. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.