Number of the records: 1  

Hodnocení rozvoje pohybových schopností formou atletických činností u žáků 1. stupně ZŠ

  1. DA 11726
    Špitálská, Dagmar, 1973-
    Hodnocení rozvoje pohybových schopností formou atletických činností u žáků 1. stupně ZŠ / Dagmar Špitálská. -- 2019. -- 88 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Martin Nosek. -- Oponent Martin Škopek. -- Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na rozvoj úrovně pohybových schopností u dětí na 1.stupni základní školy formou atletických činností. Cílem této práce bylo navrhnout pohybový program strukturovaných hodin tělesné výchovy se zaměřením na atletiku a snahou o rozvoj úrovně pohybových schopností. Tento program následně v hodinách aplikovat a poté ověřit na kontrolní skupině s ohledem na věk dětí a s předpokladem, že po aplikaci mnou sestaveného plánu dojde u testované skupiny dětí ke zlepšení úrovně pohybových schopností. Z výsledků vyplývá, že se potvrdil předpoklad a u experimentální skupiny skutečně došlo k rozvoji úrovně pohybových schopností. -- Abstract: This thesis is focused on kinetic abilities development of the 1st grade elementary school children by the athletic activities. The aim of this dissertation has been 1) the proposal of structured gym lessons programme focused on the kinetic abilities development, 2) its application at gym lessons and finally 3) checking of results (development of movement abilities) in the tested group of children. In reality the results confirm assumptions and kinetic abilities of the tested children group have been evidently improved.
    Nosek, Martin, 1974-. Škopek, Martin, 1978-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy
    tělesná výchova. tělesná kondice. motorické schopnosti. atletika. pohyb. tělesná zdatnost. athletics. condition. movement. movement abilities. physical education. physical fitness. diplomové práce
    796.012.6:37.016. 796.012.21. 796.012.1. 612.76. 796.42/.43. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.