Number of the records: 1  

Badminton ve výuce tělesné výchovy na základní škole

  1. DA 10966
    Valenta, Bedřich, 1995-
    Badminton ve výuce tělesné výchovy na základní škole / Bedřich Valenta. -- 2019. -- 57 listů : barevné ilustrace. -- Oponent David Cihlář. -- Vedoucí práce Jitka Vaněčková. -- Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na metody výuky badmintonu na prvním stupni základních škol. V teoretické části jsou popsány vývojové znaky dětí mladšího školního věku. Dále také pohybové aktivity dětí mladšího školního věku. Teoretická část obsahuje stručnou charakteristiku badmintonu, výklad pravidel a náhled do historie badmintonu ve světě a v Čechách. Jsou zde popsány rámcové a školní vzdělávací programy. V hlavní části bakalářské práce se zaměřuji na metodický postup pro osvojení základních badmintonových dovedností pro první stupeň základní školy. Dále také úpravou pravidel pro efektivnější nácvik badmintonových dovedností.. -- Abstract: The bachelor thesis is focused on methods of teaching badminton at the first stage of the elementary school. In the theoretical part are described the developmental features of younger school age children. The theoretical part includes a brief description of badminton, interpretation of rules and insight into the history of badminton in the world and in the Czech Republic. There are also frame work and school education programs. In the main part of the bachelor's thesis I focus on the methodical approach to the acquisition of basic badminton skills for the first stage of elementary school. And also adjusting the rules for more effective badminton skills training.
    Cihlář, David. Vaněčková, Jitka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra tělesné výchovy
    tělesná výchova. pohybová aktivita. badminton. základní škola. školní vzdělávací program. sport. ontogeny. elementary school. physical activity. school education program. bakalářské práce
    796.012.6:37.016. 613.71/.73. 796.012.6. 796.344. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.