Number of the records: 1  

Adaptační kurzy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji - metody práce a formy realizace

  1. DA 10548
    Nosek, Martin, 1981-
    Adaptační kurzy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji - metody práce a formy realizace / Martin Nosek. -- 2018. -- 59 listů : grafy. -- Oponent Vladislava Heřmanová. -- Vedoucí práce David Karel. -- Abstract: Cílem předložené kvalifikační práce s názvem Adaptační kurzy na 2. stupni základních škol v Ústeckém kraji metody práce a formy realizace je na základě teoretických poznatků z dostupných odborných literárních zdrojů, osobních zkušeností a realizovaného empirického výzkumu analyzovat využívání adaptačních kurzů na 2. stupni základních škol k třídnímu managementu. Kvalifikační práce je rozdělena na dvě části: teoretickou (rešeršní) a praktickou (empirickou). V teoretické části bakalářské práce jsou rozebírány metody a formy adaptačních kurzů na základních školách, role jednotlivých aktérů, problémy realizace, přehled dotačních titulů k získávání finančních prostředků na adaptační kurzy a metody jejich zpětnovazebního hodnocení. Empirické šetření realizované v rámci výzkumné části bakalářské práce je zaměřeno na metody a formy realizace adaptačních kurzů, jejich využívání na 2. stupni základnch škol, na analýzu spolupráce mezi externími odborníky a pedagogy, na hodnocení adaptačních kurzů a využívání veřejných finančních zdrojů k jejich realizaci. Získané informace jsou analyzovány a na jejich základě jsou stanovena doporučení pro praxi i pro krajskou metodiku primární prevence.. -- Abstract: The main objective of the submitted qualification thesis entitled "Adaptation courses at the 2nd level of elementary schools in the Ústí nad Labem Region - methods of work and form of implementation" is to analyze the use of adaptation courses at the 2nd level of elementary school for the purpose of class management based on theoretical knowledge from available literary sources, personal experience and empirical research. The qualification thesis is comprised of two parts: theoretical (research) and practical (empirical): 1) In the theoretical part of the bachelor thesis are analyzed the methods and forms of adaptation courses in elementary schools, the role of individual actors, problems of realization and the overview of grant titles to obtain funds for adaptation courses. 2) The empirical research carried out within the research part of the bachelor thesis focuses on the methods and forms of implementation of adaptation courses, their use at the 2nd level of primary schools, the analysis of cooperation between external experts and teachers, the evaluation of adaptation courses and the use of public financial resources for their implementation.
    Heřmanová, Vladislava. Karel, David. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    školní psychologie. pedagogická psychologie. klima školy. třídní management. zážitková pedagogika. třídní učitel. stmelování kolektivu. class management. learning by doing. homeroom teacher. school psychologist. team building activities. bakalářské práce
    37.013.77. 37.015.3. 37.064. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.