Number of the records: 1  

Agrese ve školském prostředí

  1. DA 10559
    Kovář, Jan, 1973-
    Agrese ve školském prostředí / Jan Kovář. -- 2018. -- 75 listů. -- Vedoucí práce Slavomil Fischer. -- Oponent Ivana Kratochvílová. -- Abstract: Autor se bude ve své diplomové práci zabývat problematikou sociálně patologického chování žáků a studentů v prostředí školy, zejména jejich agresí vůči pedagogickému sboru. V teoretické části budou zpracována témata vztahující se k uvedené problematice, zejména téma sociální patologie, normy, pojetí normy, příčin sociálně patologického chování, agrese a její formy. Autor se rovněž zaměří na téma sociální pedagogiky a prevence sociálně patologického chování ve školním prostředí. Praktickou část budou tvořit výsledky vlastního šetření, jehož cílem bude zjistit agresivní chování žáků, studentů vůči pedagogům, podobu takového chování a ověřit znalost pedagogů v oblasti preventivních opatření souvisejících s uvedenou problematikou. Součástí práce budou konkrétní závěry a doporučení pro praxi. Dosažené výsledky a stanovená doporučení budou využitelná v praxi sociální (speciální) pedagogiky a dalších disciplín tzv. pomáhajících profesí.. -- Abstract: In the diploma work, the author deals with the issue of social pathological behaviour of pupils and students in the school environment, especially their aggression towards the teaching staff. In the theoretical part, the topics related to the above mentioned topic will be discussed, especially the topic of social pathology, norm, the concept of norm, the causes of social-pathological behaviour, aggression and its forms. The author also focuses on social pedagogy and the prevention of social-pathological behaviour in the school environment. The practical part shows the results of the own investigation aimed at the aggressive behaviour of pupils, students towards teachers, the form of such behaviour and, also, this part verifies the knowledge of teachers in the field of prevention and its precautions related to the mentioned problems. Furthermore, the thesis depicts particular conclusions and recommendations for practice. The achieved results and recommendations will be useful in the practice of social (special) pedagogy and other disciplines of so-called helping professions.
    Fischer, Slavomil, 1962-. Kratochvílová, Ivana, 1962-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    sociální pedagogika. dětská agresivita. sociální patologie. agrese. školní prostředí. social pathology. aggression. school environment. diplomové práce
    37.013.42. 616.89-008.444.9-053.2. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.