Number of the records: 1  

Sportovní marketing

  1. KB 24178
    Kunz, Vilém, 1974-
    Sportovní marketing : CSR a sponzoring / Vilém Kunz. -- První vydání. -- Praha : Grada Publishing, 2018. -- 173 stran : ilustrace ; 24 cm. -- (Expert). -- Abstract: Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu. -- ISBN : 978-80-271-0560-1 (brožováno).
    sport a společnost. sportovní marketing. sportovní organizace. společenská odpovědnost firem. sponzorství. sports and society. sports marketing. sports organization. corporate social responsibility. corporate sponsorship. monografie. monographs
    796/799:316.72/.75. 796.062:658.8. 796/799:061. 005.35. 338.246.027. (048.8)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.