Number of the records: 1  

10 smrtelných marketingových hříchů

  1. S-SE 2988
    Kotler, Philip, 1931-
    10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]. -- 1. vyd. -- Praha : Grada, 2005. -- 139 s. ; 25 cm. -- Přeloženo z angličtiny. -- Obsahuje rejstřík. -- Summary: Autor vychází ze zásady, že odborně sestavený kvalitní marketingový plán je základem dobrého zisku každé firmy a hnací silou podnikání. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol, které tematicky odpovídají výše zmíněným "marketingovým hříchům" - např. špatný odhad potřeb zákazníků, nedostatečný přehled o produkci konkurence, nedostatečné servisní služby atd.. -- Summary: Chyby, kterých se firmy dopouštějí v aplikaci marketingu, a které jsou příčinou neúspěchu jejich výrobků na trhu. Rozbor a způsoby řešení. -- ISBN : 80-247-0969-4 (váz.).
    marketing. marketingový management. marketing. marketing management. příručky. handbooks and manuals
    658.8. 658.8:005. (035)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.