Number of the records: 1  

Anglicismy v ruských reklamních textech

  1. DA 8533
    Erpsová, Natalja, 1994-
    Anglicismy v ruských reklamních textech / Natalja Erpsová. -- 2017. -- 49 listů + 1 CD. -- Ved. práce Zdeněk Valenta. -- Oponent Jaroslava Celerová. -- Text částečně v ruském jazyce. -- Abstract: Bakalářská práce se zabývá anglicismy v ruském jazyce a především v ruské reklamě. V práci jsou zahrnuty způsoby přejímání, příčiny přejímání a následná adaptace cizích slov. Dále historický vývoj ruské reklamy a nejčastěji používané stylistické prostředky reklamních textů. Součástí je také průzkum, který odhalí, zdali jsou přejatá slova správně chápána obyvateli Ukrajiny, Ruské federace a České republiky, kteří mají přístup k ruským médiím.. -- Abstract: The bachelor thesis is dealing with Anglicism in the Russian language, primarily in Russian advertisement. The thesis explains loan-words; means and causes of their adaptation. The next part is focusing on historical development of Russian advertisement and the most common stylistic means of advertising texts. A survey is included, revealing whether the loan-words are understood correctly by the citizens of Ukraine, Russia and Czech Republic with access to Russian media.
    Valenta, Zdeněk, 1975-. Celerová, Jaroslava, 1955-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    reklama a propagace. ruština. tvoření slov. adaptace slov. anglicismy. cizí slova. přejímání slov. ruská reklama. slogan. adaptation of words. anglicism. foreign words. loan-words. Russian advertisement. bakalářské práce
    659.1. 81'373.611. 811.161.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.