Number of the records: 1  

Analýza výzkumných studentských kvalifikačních pracích na 1. stupni ZŠ

  1. DA 7817
    Bugnerová, Klára, 1992-
    Analýza výzkumných studentských kvalifikačních pracích na 1. stupni ZŠ / Klára Bugnerová. -- 2017. -- 51 listů + 1 CD. -- Oponent Jan Melichar. -- Vedoucí práce Vlastimil Chytrý. -- Abstract: Diplomová práce s názvem Analýza výzkumných studentských kvalifikačních prací na 1. stupni ZŠ se zabývá analýzou diplomových prací, které obhájili studenti učitelství pro 1. stupeň. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol. V první kapitole je definován výzkum a jsou zde popsány etapy pedagogického výzkumu podle různých autorů. Druhá kapitola popisuje vlastnosti kvalitativního výzkumu a třetí kvantitativního výzkumu, u kterého jsou popsány jeho základní podmínky, jenž by měl splňovat. V další kapitole jsou popsány nejčastější metody používané ke sběru dat. Poslední kapitola se zabývá měřením v pedagogickém výzkumu. Praktická část představuje samotnou metaanalýzu, v rámci které je poukázáno na nejzásadnější nedostatky. V závěru jsou zmíněna doporučená, která mohou pomoci čtenářům při tvorbě jejich kvalifikačních prací.. -- Abstract: This these called: "Analysis of research theses of graduate students of pedagogy for elementary grades of grammar schools" breaks down graduate theses successfully defended by students of pedagogy for elementary grades of grammar schools. The theoretical part is segmented into 5 chapters. The first chapter defines the subject matter and also the stages of pedagogical research of various authors are presented. The second chapter describes characteristics of qualitative research and the third chapter describes characteristics of quantitative research including describing the basic criteria that have to be met. Next chapter describes the most common methods used for data collection. The last chapter investigates the issue of surveying and measuring in the context of pedagogical research. The practical part presents the actual meta-analysis, including stating the most significant defects. The conclusion presents various recommendations that can be of use to readers writing their own theses.
    Melichar, Jan, 1940-2022. Chytrý, Vlastimil, 1984-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    pedagogický výzkum. výzkumný problém. hypotéza. výzkumné metody. deskriptivní analýza. educational research. research problem. hypothesis. research methods. descriptive analysis. diplomové práce
    37.012. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.