Number of the records: 1  

Jak získávat klienty a zákazníky

  1. KB 15815
    Olej, Marián, 1983-
    Jak získávat klienty a zákazníky : referenční byznys / Marián Olej. -- 1. vydání. -- Brno : BizBooks, 2015. -- 159 stran : ilustrace ; 21 cm. -- Terminologický slovník. -- Abstract: Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je to pocit vědět, že máte vždy dostatečnou poptávku? Jaké to je, když víte, že prodáte, protože lidé rádi koupí… Kniha vám názorným způsobem odhalí, jak získávat nové klienty/ zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat jak si vybírat doporučení od vašich stávajících klientů/ zákazníků nejefektivnější způsoby, jak si domluvit osobní schůzku jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste finančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, telefonních tarifů, domácích spotřebičů, výživovým poradcem, účetním, architektem, grafikem,webdesignerem, fotografem, psychologem, svatebním koordinátorem nebo jakýmkoliv jiným obchodníkem či řemeslníkem. -- ISBN : 978-80-265-0423-8 (brožováno).
    přímý marketing. persuaze. obchodní komunikace. komunikační dovednosti. řízení vztahů se zákazníky. direct marketing. persuasion. communication in business. communication skills. customer relationship management. příručky. handbooks, manuals, etc
    658.849.2. 316.776.33. 316.776. 316.77:81'42. 005.346. (035)

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.