Number of the records: 1  

Aktivizující metody k motivaci žáka ve výuce českého jazyka ve třetím ročníku základních škol

  1. DA 6189
    Vocásková, Pavlína, 1992-
    Aktivizující metody k motivaci žáka ve výuce českého jazyka ve třetím ročníku základních škol / Pavlína Vocásková. -- 2016. -- 62 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Jaromíra Šindelářová. -- Abstract: Tato diplomová práce se zabývá využíváním aktivizujících metod ve výuce českého jazyka ve třetí třídě základní školy. Pojednává o využívání těchto metod a poukazuje na obecnou charakteristiku daných metod, způsobů práce a forem ve výuce z hlediska pedagogů, které je používají. Ke zjištění aktuálních poznatků bylo realizováno dotazníkové šetření a pozorování přímo ve třetích ročnících během výuky českého jazyka.. -- Abstract: This thesis deals with the use of activiting methods in teaching Czech language in third grade of primary school. Discusses the use of these methods and highlights the general characteristics of the methods, the ways and forms in teaching from the point of view of the educators that use them. To determine the current knowledge was implemented to the questionnaire survey and the observation of the right in the third grade during the teaching of the Czech language.
    Šindelářová, Jaromíra, 1961-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    čeština. individualizovaná výuka. didaktické hry. motivace žáka. individualizovaná výuka. hromadná výuka. teaching. pupil motivation. individualized instruction. collective training. diplomové práce
    811.162.3. 371.135. 371.382. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.