Number of the records: 1  

Počítačová hra jako motivační instrument ve výchovně-vzdělávacím procesu osob s lehkým mentálním znevýhodněním

  1. DA 5886
    Dovhun, Marek, 1981-
    Počítačová hra jako motivační instrument ve výchovně-vzdělávacím procesu osob s lehkým mentálním znevýhodněním / Marek Dovhun. -- 2015. -- 62 listů. -- Vedoucí práce Jiří Škoda. -- Abstract: Práce "Počítačová hra jako motivační instrument ve výchovně-vzdělávacím procesu osob s lehkým mentálním znevýhodněním" se zaobírá fenoménem zábavné počítačové hry a jejího využití při edukaci (vzdělávání) dětí se specifickými potřebami. Centrální problematikou je vhodnost a aplikovatelnost počítačové hry v tomto specifickém výukovém prostředí. Za tímto účelem jsou analyzovány jednotlivé aspekty hry a hypoteticko-deduktivní metodou vyvozován její přínos. Pomocí odborné literatury o mentálním znevýhodnění je popsán její potenciál z hlediska psychického vývoje a možného rozvoje schopností a dovedností jmenované skupiny a navržena výzkumná studie, která tvoří metodologickou část této práce. Cílem je představit toto medium jako motivační a efektivní prostředek pro práci s dětmi s lehkým mentálním postižením.. -- Abstract: The thesis presented: "A computer game as a motivating instrument in educational process of individuals with minor mental impairment", deals with the phenomenon of an entertaining computer game and its use in the process of educating children with special needs. The central issue is adequacy and applicability of a computer game in this specific educational environment. For such a purpose, individual aspects of the game together with using hypothetical-deductive method inferring its contribution are analysed. From what we learn in special literature of mental disadvantages, the potential of psychological progress and possible development of skills and abilities, the named group and suggested research study form a methodological part if this thesis. The goal is to introduce this medium as a motivational and effective tool which can be used for working with mentally disadvantaged children.
    Škoda, Jiří, 1972-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    motivace. učení. psychodidaktika. počítačové hry. výchovně-vzdělávacím proces. lehké mentální znevýhodnění. hypoteticko-deduktivní metoda. rozvoj schopností a dovedností. computer game. motivating instrument. educational process. minor mental impairment. hypothetical-deductive method. development of skills and abilities. bakalářské práce
    159.947.5. 316.628. 37.02:159.9. 794:004.9. 004.9:794. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.