Number of the records: 1  

Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a. s

  1. DA 5121
    Hanousková, Petra, 1989-
    Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a. s. / Petra Hanousková. -- 2015. -- 71 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Michaela Jánská. -- Abstract: Bakalářská práce "Obchodní jednání ve společnosti TOS VARNSDORF a.s." je věnovaná problematice obchodního jednání, při vnitrostátním a zahraničním obchodu, konkrétně prodeji průmyslových strojů ve zmíněné firmě. Cílem bakalářské práce je zjištění průběhu jednání obchodních zástupců se zákazníky a navržení zefektivnění obchodního jednání v rámci společnosti. Popisuje proces, dovednosti, druhy anebo zásady správné komunikace, průběh obchodního jednání z teoretického hlediska. V druhé, praktické části, se věnuje charakteristice a obchodní síti společnosti, nebo obchodnímu zastoupení společnosti, fungujícímu na několika odlišných bázích. Poměrně podrobně rozebírá podnikovou kulturu a obchodní jednání probíhající "na půdě" TOS VARNSDORF a.s. Část práce je zaměřená na spokojenost zákazníka s komunikací a jinými aspekty, při obchodním jednání manažerů prodeje, jež byla zjišťována dotazníkovým šetřením. Závěrem práce je poukázáno na trendy a moderní techniky vedoucí k možné lepší spokojenosti klientů.. -- Abstract: Bachelor's thesis named "Business dealing at TOS VARNSDORF Company" describes the problematic of the domestic and international dealing and selling of cutting machines in above mentioned company. It describes methods, skills, types or principles of correct communication and also process of dealing theoretically. In the second practical part the Bachelor's thesis describes characteristic, sales net and trading representatives of TOS VARNSDORF which are based on different bases. The Bachelor's thesis describes company culture and business dealing at TOS VARNSDORF "home ground". Part of the Bachelor's thesis presents customer´s satisfaction with communication and other aspects during the dealing with sales managers what was checked by direct mailing. Conclusion describes new trends and methods showing the way to improve the customer´s satisfaction.
    Jánská, Michaela. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    obchodní jednání. obchodní komunikace. obchodní zastoupení. spokojenost zákazníka. komunikace se zákazníkem. kodex zaměstnance. podniková kultura. Business meeting. business agency. customer´s satisfaction. communication with customer. employee code. company culture. bakalářské práce
    659.144.1. 316.776. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.