Number of the records: 1  

Analýza distribučního kanálu vybrané automobilky

  1. DA 5087
    Tančinová, Jana, 1991-
    Analýza distribučního kanálu vybrané automobilky / Jana Tančinová. -- 2015. -- 64 listů : grafy + 1 CD. -- Vedoucí práce Tomáš Siviček. -- Abstract: Cílem této bakalářské práce je analýza distribučního kanálu vybrané automobilky působící v ČR. Teoretická část je zpracována s pomocí relevantních pramenů. Nejprve je věnována pozornost tomu, z čeho distribuce jako taková vychází a následně je vysvětlen pojem distribuční kanál a s tím související charakteristika. Je zde také věnován prostor pro zahraniční studie a zajímavé poznatky z nich. Praktická část této bakalářské práce je tvořena nejdříve představením vybrané automobilky Citroën a následným výzkumem provedeným na základě rozhovorů, získaných dat z výrobního závodu TPCA a prohlídky, kterou zde autorka absolvovala. Tento výzkum je dále tvořen z vybraných ceníků, prodejních statistik a interních materiálů získaných od ředitele značky Citroën a DS. Cílem této analýzy bylo zjištění fungování tohoto distribučního kanálu v rámci České republiky, tedy distribuce modelu C1, který se zde vyrábí a následné zhodnocení prodejů a jejich výkyvů v porovnání s ceníky za vybrané měsíce roků 2011, 2012 a 2013 v obecném porovnání s modely Toyota Aygo a Peugeot 107. V závěrečné kapitole je na základě získaných výsledků této práce shrnutí a návrh doporučení.. -- Abstract: This thesis analyzes the distribution channel of selected automotive from Czech Republic. Theoretical part was processed with the help of the germane sources. Firstly, the attention is focused on distribution itself than is explained term of distribution channel with coherent characteristics. Also foreign studies and findings from them are mentioned. The practical part of this thesis constructs of the representation of chosen automotive Citroën, which is followed by research based on interviews, gained data from TPCA and personal visitation of the author of the thesis. This research is further composed of the chosen price lists, sales statistics and internal materials gained from the CEO of brand Citröen and DS. The goal of this analysis was the state of efficiency of this distributional channel in Czech Republic, exactly the distribution of model C1, which is manufactured here and then the valuation of sales and theirs fluctuations in comparison with the price lists from chosen months in years 2011, 2012, 2013 in comparison with sales of models Toyota Aygo and Peugeot 107. The last chapter contains summary and proposal of recommendation which are based on the findings of this thesis.
    Siviček, Tomáš. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    distribuce zboží. logistika (management). automobilový průmysl. automobily. distribuční kanály. výrobní závod TPCA. Citroën. model C1. prodeje. selektivně "kvantitativní" distribuce. distribution channels. automotive industry. automobile. factory TPCA. sales. selectively "quantitative" distribution. bakalářské práce
    005.552.1. 005.51. 629.331:338.45. 629.331. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.