Number of the records: 1  

Problematika etiky vizuálního zobrazování v reklamě

  1. DA 3914
    Bauerová, Jana, 1988-
    Problematika etiky vizuálního zobrazování v reklamě [rukopis] / Jana Bauerová. -- 2014. -- 62 l. : barev. il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Miroslav Vojtěchovský. -- Abstract: Teoretická studie o vlivu negativní vizuální reklamy na společnost.. -- Abstract: Theoretical studies - influence of unethical visual advertising on society.
    Vojtěchovský, Miroslav, 1947-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie
    design. reklama a propagace. reklamní fotografie. etika. manipulace. obraz. advertising. ethics. manipulation. image. bakalářské práce
    7.05. 659.1. 77.033:659.13. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.