Number of the records: 1  

Analýza předvolební kampaně ČSSD pro komunální volby ve Vysokém Mýtě v roce 2010

  1. DA 2904
    Janouch, Marek, 1990-
    Analýza předvolební kampaně ČSSD pro komunální volby ve Vysokém Mýtě v roce 2010 [rukopis] / Marek Janouch. -- 2014. -- 78 l. : barev. il., grafy, tabulky. -- Ved. práce Jan Charvát. -- Abstract: Ve své bakalářské práci se zaměřuji na politický marketing. V teoretické části se zabývám popisem marketingu politických subjektů. Také se zmiňuji o zákonu, který upravuje průběh voleb. Dále nastíním historii volebních výsledků komunálních voleb ve Vysokém Mýtě. V praktické části své bakalářské práce se budu zabývat analýzou a deskripcí předvolební kampaně vysokomýtské České strany sociálně demokratické v roce 2010. Tuto část doplním o vlastní průzkum mezi obyvateli Vysokého Mýta.. -- Abstract: In my thesis I focus on political marketing. The theoretical part deals with the description of the marketing of political parties. I mention the laws that govern the conduct of elections. In addition, I will outline the history of the election results of local elections in the high toll. In the practical part of my thesis I will deal with the analysis and description of the election coping Vysoke Myto´s Czech Social Democratic Party in 2010. This section will complete their own survey among residents of the Vysoke Myto.
    Charvát, Jan, 1974-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie
    politický marketing. politická strana. předvolební kampaň. Česká strana sociálně demokratická. political marketing. political party. election campaign. Czech Social Democratic Party. bakalářské práce
    (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.