Number of the records: 1  

Kontroverzní témata ve výuce společenských věd a diskuze jako metoda

  1. DA 2935
    Davídková, Martina, 1990-
    Kontroverzní témata ve výuce společenských věd a diskuze jako metoda [rukopis] / Martina Davídková. -- 2014. -- 63 l. + 1 DVD-ROM. -- Ved. práce Ivana Havlínová. -- Abstract: Tato bakalářská práce se bude zabývá výkladem pojmu kontroverze a kontroverzních otázek ve výuce občanské výchovy a společenských věd. Podává stručný nástin historie kontroverzních témat a jejich začlenění do výuky občanské výchovy či společenských věd, popisuje základní role učitele při výuce kontroverzních otázek a řešení kontroverzních otázek ve výuce. Druhá část práce je zaměřena na diskusi jako metodu.. -- Abstract: This thesis focuses on interpretation of concept of controversies and controversial issues in the teaching of civic and social studies. Provides a brief outline of the history of controversial topic and their integration into the teaching of civics or social sciences, describes the basic role of the teacher in teaching controversial issues and resolving controversial issues in the classroom. The second part focuses on the debate as a method.
    Havlínová, Ivana. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie
    vzdělávací programy. společenské vědy. kontroverze. kontroverzní otázky. výuková metoda. diskuse. controversy. controversialissues. teaching methods. discussion. bakalářské práce
    37.091.214. 3. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.