Number of the records: 1  

Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy

  1. DA 3472
    Šťastný, Vít, 1992-
    Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy [rukopis] / Vít Šťastný. -- 2014. -- 56 l., [3] l. příl. : barev. il., tabulky. -- Ved. práce Miroslav Barták. -- Abstract: Tato práce pojednává o postavení zákazníka, hráče, na trhu počítačových her, pro lepší porovnání na konkrétním příkladu hry World of Tanks. Teoretický úvod je rozdělen na dvě části, v té první se zaměřuje na produkt z marketingového hlediska, zkoumá jej a popisuje. Ve druhé části se zabývá spotřebitelem, zjišťuje jeho motivy a porovnává je se skutečností. V praktické části pak aplikuje získané znalosti do praxe vlastním marketingovým průzkumem a zaobírá se i postavením zákazníka, jeho potřebami a názorem na reálný stav věcí.. -- Abstract: This thesis is about consumer?s position on videogames market, for better comparison it?s on specific game example, the World of Tanks. Theoretical introduction is divided in two parts, the first one is focused on the product from marketing?s point of view and also examinating and describing it in process. In the second part it?s about consumer, it?s examinig his motives, thoughts and needs and compare them with a reality. The last part of the thesis is aplicating theory in practice by own marketing research. It?s also concerned in consumer?s opinions.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    spotřebitelské chování. počítačové hry. mmorpg. world. tanks. marketing. swot analýza. marketingový mix. motivace. computer games. marketing mix. consumer. motivation. bakalářské práce
    366.1. 793.7/794:004.9. 004.9:793.7/794. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.