Number of the records: 1  

Elektronické bankovnictví - produkt Nové ekonomiky

  1. DA 3737
    Valentová, Kateřina, 1989-
    Elektronické bankovnictví - produkt Nové ekonomiky [rukopis] / Kateřina Valentová. -- 2014. -- 136 l., [67] l. příl. : grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Olga Faltejsková. -- Abstract: Diplomová práce s názvem "Elektronické bankovnictví - produkt Nové ekonomiky" pojednává o změnách, pod jejichž vlivem se bankovní odvětví v posledních letech radikálně změnilo. Úvod práce je zaměřen na projevy globalizace a Nové ekonomiky v bankovním sektoru. Je zde zmíněno, jak tuzemské bankovní instituce zvládly nedávnou finanční krizi, a jaké jsou metody měření bankovní výkonnosti. Poté je navázáno popisem alternativních distribučních kanálů a způsobů počítačové kriminality, se kterými se klient využívající produkty elektronického bankovnictví může setkat. Cílem práce je objasnění základních rysů poplatkové politiky a vliv nízkonákladových bank na její proměnu. V rámci diplomové práce autorka provedla dotazníkové šetření, pomocí něhož byly zjištěny měsíční náklady průměrného bankovního klienta na vedení účtu. Prostřednictvím dotazníkového šetření byla zjišťována i zákaznická spokojenost. K měření spokojenosti byla použita metrika Net Promoter Score od amerického odborníka na věrnost Freda Reichhelda.. -- Abstract: The thesis titled "Electonic banking - a product of the New economy" deals with the changes that influenced of the banking sector in recent years has changed radically. The introductory part is focused on the effects of globalization and the New economy in the banking sector. There is mentioned how the domestic banking institucions have managed the recent financial crisis and how the bank productivity can be measured. It is followed by the description of alternative distribution channels and methods of cybercrime which the client using electronic banking products can be confronted with. The aim of this work is to explain the basic features of the price policy and the impact of low - cost banks on its transformation. The author conducting a survey by using a questionnaire to find out the monthly cost of bank account administration that an average client has to cover. The survey also helped identify the customer satisfaction. To measure the customer satisfaction The Net Promoter Score by an American expert on loyalty Fred Reichheld was used.
    Faltejsková, Olga. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    elektronické bankovnictví. počítačová kriminalita. hackování. globalizace. Nová ekonomika. turbulence. finanční krize. alternativní distribuční kanály. sociální síť. poplatková politika. spokojenost. electronic banking. globalization. The New economy. cybercrime. turbulence. financial crisis. alternative distribution channels. social net. price policy. satisfaction. diplomové práce
    336.717:004.78. 343.3/.7:004. 004.056.53. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.