Number of the records: 1  

Analýza aktivního prodeje v litoměřické pobočce obchodního řetězce Interspar

  1. DA 3459
    Rehušová, Iveta, 1991-
    Analýza aktivního prodeje v litoměřické pobočce obchodního řetězce Interspar [rukopis] / Iveta Rehušová. -- 2014. -- 57 l., [32] l. příl. : barev. il., schémata, tabulky. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstract: Tématem bakalářské práce je analýza aktivního prodeje v litoměřické pobočce obchodního řetězce Interspar, který na území České republiky provozuje 48 obchodů. Hlavním cílem této práce je zjistit postoje zákazníků a pokladních litoměřické pobočky k aktivnímu prodeji a zjistit faktory, které by mohly ovlivňovat celkový prodej produktů umístěných do aktivního prodeje. Tyto postoje a faktory byly zjišťovány na základě dotazníkových šetření. Zjištěné informace z těchto šetření vyústily v doporučení, která by měla vést k vyššímu a efektivnějšímu prodeji produktů, které se nabízí v rámci aktivního prodeje.. -- Abstract: The topic of the bachelor's thesis is an analysis of active sales in a branch of the chain store Interspar in Litoměřice, which operates 48 stores in Czech Republic. The main objective of this work is to determine customers and cashiers attitudes to active sales a determine factors, which could affect the overall product sales placed in active sales. These attitudes and factors were detected on the basis of surveys. The findings of these surveys resulted in recommodations, which should lead to higher and more effective sale of products, that are offered within the active sales.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    maloobchod. prodej - Litoměřice (Česko). INTERSPAR. marketingový mix. postoje. retail. marketing mix. attitudes. active sales. bakalářské práce
    (437.315). (437.15). 339.37. 658.8. 339.187. 347.451. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.