Number of the records: 1  

Využití písňového cyklu Elce, pelce, kotrmelce Petra Ebena na I. stupni waldorfské školy

  1. DA 2494
    Kievegová, Jitka, 1987-
    Využití písňového cyklu Elce, pelce, kotrmelce Petra Ebena na I. stupni waldorfské školy [rukopis] / Jitka Kievegová. -- 2014. -- 74 l., [5] l. příl. : barev. il., noty + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Dagmar Zelenková. -- Abstract: Diplomová práce Využití písňového cyklu Elce, pelce, kotrmelce Petra Ebena na I. stupni waldorfské školy si klade za cíl informovat stručně o waldorfské pedagogice, jejích cílech a specifikách, kterými se liší od klasického školství. Seznamuje také se zakladatelem waldorfského hnutí Rudolfem Steinerem a stručné seznámení s jeho dílem. Nelze opomenout ani život a dílo Petra Ebena jako autora písňového cyklu pro děti, který je předmětem této práce. Praktická část práce je zaměřena na nácvik písní z tohoto cyklu, ale i na možnosti jejich využití v dalších předmětech.. -- Abstract: The thesis "Usage of Petr Eben´s song cycle Elce, Pelce, kotrmelce at primary Waldorf School" aims to inform briefly about Waldorf pedagogy, its objectives and specifics, which differs from the classical education.This chapter includes also a familiarization with the founder of Waldorf movement Rudolf Steiner and a brief introduction to his work. it is not possible to omit the life and work of Petr Eben as the author of a song cycle for children, which is the subject of this work. The practical part of this work is focused on practicing the songs of this cycle, but also the possibility of their usage in other subjects.
    Zelenková, Dagmar. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    Petr Eben. písňový cyklus. tvorba pro děti. Rudolf Steiner. waldorfská škola. anthroposofie. alternativní pedagogika. Petr Eben. a song cycle. work for children. Rudolf Steiner. Waldorf School. anthroposophy. alternative education. diplomové práce
    (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.