Number of the records: 1  

Analýza konkurence společnosti Sconto Nábytek, s. r. o

  1. DA 1299
    Šťástková, Šárka, 1986-
    Analýza konkurence společnosti Sconto Nábytek, s. r. o. [rukopis] / Šárka Šťástková. -- 2013. -- 51 l., [12] l. příl. : il., grafy, schémata, tabulky. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstract: Tématem bakalářské práce je Analýza konkurence společnosti Sconto Nábytek, s. r. o. Úvodní část je věnována představení této společnosti a její hlavních konkurentů. Všechny společnosti jsou popisovány z hlediska historie, obchodních domů a informací z obchodního rejstříku, které jsou uvedeny v příloze. Ve druhé části se autorka zabývá výzkumem konkurenčního prostředí, kde dochází ke srovnání vývoje tržeb hlavního představitele a jeho konkurence na trhu v oblasti prodeje nábytku v České republice. Ve třetí části je sestavena SWOT analýza, která je zaměřena na Sconto Nábytek, s. r. o., jež je hlavní společností, pro kterou se autorka této práce rozhodla. Jako další porovnání v rámci konkurence je zde vysvětlený marketingový mix všech vybraných společností. V neposlední řadě je také popsán marketingový výzkum a dotazníkové šetření. Následně pokračuje uvedení celkového vyhodnocení dotazníku po jednotlivých otázkách, ke kterému jsou zvlášť vypracované grafy a tabulky. V konečné čtvrté části je navrhována konkurenční strategie, postupy a možné směry, jakými by se společnost měla ubírat, z důvodu ekonomicky stabilnějšího a výhodnější postavení na trhu.. -- Abstract: The theme of the Bachelor's thesis is the analysis of the company's competitors, Sconto furniture, Ltd. The introductory section is dedicated to the performance of the company and its major competitors. All the companies are described in terms of history, home business and information from the commercial register, which are listed in the annex. In the second part, the author deals with the research of competitive environment, where there is a comparison of the trend of sales representatives and its main competition on the market in the sale of furniture in the Czech Republic. In the third part are prepared SWOT analysis, which is focused on the Sconto Furniture, Ltd., which is the main company for which the author of this work. As a further comparison in the context of the competition is here explained the marketing mix of all selected companies. Last but not least it is also described by the marketing research and public opinion survey. Subsequently, continues putting the overall evaluation of the questionnaire after each of the issues, which are specially prepared charts and tables. In the final the fourth part is proposed as a competitive strategy, procedures and possible directions, such as, the company should take, due to a more stable and economically more advantageous position in the market.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    SWOT analýza. marketingový mix. marketingový výzkum. SWOT analysis. marketing mix. marketing research. bakalářské práce
    (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.