Number of the records: 1  

Akcentace vývojových období v certifikovaných programech školní prevence

  1. DA 94
    Hudák, Jan, 1973-
    Akcentace vývojových období v certifikovaných programech školní prevence [rukopis] / Jan Hudák. -- 2012. -- 63 l., [23 l. příl.] : schémata. -- Ved. práce Arnošt Smolík. -- Abstract: Práce se zabývá obsahovou strukturou certifikovaných programů specifické školní prevence z hlediska akcentace specifik vývojového období žáků, kterým je určena. V teoretické části je definován termín primární prevence, popisán proces získávání odborné způsobilosti programu primární prevence v ČR a vytváření těchto programů a jejich korespondenci s legislativním vymezením. Dále se zabývá některými vývojovými specifiky dítěte v období dospívání, která považujeme za důležitá z hlediska vytváření efektivní a funkční primární prevence. V praktické části se zabýváme poměřováním východisek stávajících certifikovaných programů, kdy zjišťujeme, zda autoři certifikovaných programů při jejich vytváření vycházeli ze specifik vývojového období jedince. V závěru práce jsou navrženy systémové změny pro praxi v možných změnách v kritériích při udělování certifikací.. -- Abstract: In practical section we measure effects present certificated programs. Here we probe whether creators during making the certificated programs were respected specific evolution phases of the man. At the end are suggested systems modifications for practice in possible changes in criterions during certification process. In theoretic section is given definition of the term of primal prevention further is described achieving of skilled capability of the primal prevention programs in Czech Republic and creating these programs depend on Czech Republic laws. In this thesis are described some specific evolution phases of children and adolescents which we consider important from point of view to create effective and functional primal prevention. In this thesis is described contents and structure of certificated programs of the specific school prevention from point of view of emphasis on the specific phase of the evolution pupils.
    Smolík, Arnošt. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    sociální pedagogika. prevence (sociální problémy). standardy. certifikace. pubescence. dospívání. vývoj. návykové látky. rizikové chování. prevention. primary prevention. standards. certification. pubescence. adolescence. evolution. addictive substances. risk behavior. bakalářské práce
    37.013.42. 364-212. 37.03:364-212. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.