Number of the records: 1  

Marketingová strategie firmy ABC Podlahy

  1. S-BP 5140
    Mojžíš, Miroslav, 1988-
    Marketingová strategie firmy ABC Podlahy [rukopis] / Miroslav Mojžíš. -- 2011. -- 49 l., [10] l. příl. : grafy, tab. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Bakalářská práce má za cíl určit marketingovou strategii firmy ABC Podlahy tak, aby došlo ke zlepšení jejích sluţeb poskytovaných zákazníkům, zároveň odlišení se od konkurence, která je v oblasti, kde firma působí příliš velká. Firma nedostatečně vyuţívá svůj kapitál, a proto pomocí důkladné marketingové analýzy bylo zjištěno, kde jsou nedostatky firmy a jakými prostředky lze dosáhnout nápravy.. -- Abstract: This Bachelor thesis's goal is to determine the marketing strategy in the company of ABC Podlahy, to make the outcome to improve their service to customers and to be better than other rivals in the business, because in the area where the company is situated, there are many of the same businesses around. The company doesn't use enough of their capital and thanks to a thorough marketing analysis it was found where exactly the problem is and what means they need to fix them.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    úspěch. marketing. analýza nákladů a přínosů. Litoměřice (Česko : oblast). BCG matice. krytické faktory úspěchu. Litoměřicko. marketingový mix. marketingový plán. marketingová strategie. SWOT analýza. BCG-matrix. critical success factor. Litoměřicko. SWOT analysis. marketing mix. marketing plan. marketing strategy. bakalářské práce
    657.478. 339.138. 658.8. 17.024.4. (437.315). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.