Number of the records: 1  

Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku

  1. S-BP 4974
    Hromádková, Petra, 1988-
    Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku [rukopis] = The actual trends of tourism in Croatia / Petra Hromádková. -- 2010. -- 59 l., [5] l. příl. : mapy, il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Ve své bakalářské práci s názvem ?Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku? se v první části věnuji teoretickým poznatkům vycházejících z literatury a mých získaných zkušeností z oblasti cestovního ruchu. Popisuji, jak vznikal cestovní ruch, jak se vyvíjel v určitých etapách a jaké jsou dnešní trendy trhu v Evropě i ve světě. Cestovní ruch je velmi obsáhlé téma a proto se snažím také vysvětlit význam cestovního ruchu, předpoklady, které vedou k jeho úspěšné realizaci a v neposlední řadě charakterizuji druhy, formy a služby cestovního ruchu. V druhé části bakalářské práce se konkrétně zabývám cestovním ruchem Chorvatska. Nejprve představuji Chorvatsko jako jednu destinaci a poté rozděluji Chorvatsko do jednotlivých turistických destinací, z nichž se zaměřuji na město Omiš, ve kterém vyjmenovávám destinační produkty a služby. Na základě dotazníkového šetření a provedení SWOT analýzy navrhuji dvě marketingové strategie, které by jistě přispěly k výraznému rozvoji příjezdového cestovního ruchu v Omiši, což je cílem mé bakalářské práce.. -- Abstract: In my thesis entitled "Current trends of tourism in Croatia", the first part is devoted to the theoretical knowledge derived from literature and my experience in the field of tourism. I am describing the roots of tourism as developed in certain stages and what the current market trends in Europe and other parts of world are. Tourism is a very broad topic and therefore I am trying to explain its importance, the assumptions that lead to its successful implementation and finally I am characterizing types, forms, and tourism services. The second part of this work is specifically concerned with tourism in Croatia. First, I am presenting Croatia as an overall destination and then I am dividing Croatia into various tourist destinations. I am focusing on the city called Omis in which I am listing the destination products and services. Based on the survey and the SWOT analysis I am suggesting two marketing strategies that would certainly contribute significantly to the development of tourism in Omis which is the goal of my thesis.
    Navrátil, Aleš. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    cestovní ruch. marketing cestovního ruchu. marketing destinací. Chorvatsko. národní hospodářství. SWOT analýza. tourism. marketing. national economy. SWOT analysis. bakalářské práce
    338.48-4:339.138. 338.487:658.8. 338.48. (497.5). (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.