Number of the records: 1  

Fyzioterapie u DMO

  1. P-DP 15842
    Franková, Kateřina, 1984-
    Fyzioterapie u DMO [rukopis] : spastická kvadruparéza / Kateřina Franková. -- 2009. -- 91 l., [14] l. příl. : il. -- Ved. práce Eva Buchtelová. -- Abstract: Téma mé bakalářské práce je "Fyzioterapie u DMO - spastická kvadruparéza``. Dětská mozková obrna je postižení, které vzniká poruchou nezralé centrální nervové soustavy. V obecné části se zabývám charakteristikou dětské mozkové obrny, příčinami vzniku, formami, přidruženým onemocněním a vývojovým přístupem společnosti k této nemoci. Následně popisuji vývojovou kineziologii, diagnostiku a ucelenou léčbu. Ve speciální části seznamuji s nejrůznějšími fyzioterapeutickými metodami, které je možné při léčbě DMO využít. Hlavní část je věnována kazuistice mladého chlapce, který je postižen kvadruparetickou spastickou formou dětské mozkové obrny.. -- Abstract: The subject of my bachelor work is ``Physiotherapy of cerebral palsy - spastic quadriplegia``. Cerebral palsy is handicap, which originates in damage of immature central nervous system. In the general part I explain the characteristic of cerebral palsy, causes of the origin, forms, associated diseases and development approach of society by this disease. Then I describe the developmental kinesiology, diagnostics and the global physiotherapy. In the special part I acquaint with various physiotherapeutic methods, which is possible to use during treatment of cerebral palsy. The main part includes the casuistry of young man, who is affected by quadriplegia spastic form of cerebral palsy.
    Buchtelová, Eva, 1973-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra fyzioterapie a ergoterapie
    fyzioterapie. dětská mozková obrna. kvadruplegie. dětská mozková obrna. vývojová kineziologie. fyzioterapeutické metody. kineziologický rozbor. cerebral palsy. developmental kinesiology. physiotherapeutic methods. kinesiological evaluation. bakalářské práce
    615.81/.84. 616.831-00. 616.8-009.11. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.