Number of the records: 1  

Cesta za W. A. Mozartem

  1. P-DP 15521
    Peterková, Jiřina, 1976-
    Cesta za W. A. Mozartem [rukopis] : projekt ve školní družině / Jiřina Peterková. -- 2009. -- 73 l., [15] l. příl. : il., noty, portréty + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Petr Ježil. -- Abstract: Tato práce přesdstavuje projekt realizovatelný ve školní družině či klubu, který volně navazuje na školní vyučování. Nápady, které zde uvádím, mohou využít také učitelé hudebních výchov na základních školách, učitelé uměleckých škol či pracovníci DDM při tvorbě svých vzdělávacích programů. V práci se prostřednictvím osobnosti W. A. Mozarta seznamují děti se světem hudby a tvořivým způsobem se učí poznávat hudební nástroje, hudební formy, seznamují se s historií a vývojem hudby, či hudebních nástrojů a také odkrývají různá úskalí práce dirigenta, skladatele, zpěváka nebo tanečníka. Do projektu jsou zahrnuty činnosti - výtvarné, dramatické, hudební hry, zpěv, tanec, poznávací činnosti a také exkurze a výlety. Projekt je určen dětem ve věkovém rozmezí 9 - 11 let(tj. 4. a 5. třída ZŠ), avšak je možné jej po drobných úpravách využít i pro děti starší. na základě tohoto nápadu lze vypracovat podobný projekt, týkající se různých osobností ze světa umění a kultury.. -- Abstract: This piece of work represents a project being either in after - school care centre or after - school club. It is slightly connected with school classes. The ideas which are put forward here might be used by music teachers at basic schools, art schools or...staff while preparing educational programmes. This piece of work enables children to get acquained with W. A. Mozart's personality. The children can gradually come to know musical instruments and musicals forms in a creative fashion. Last but not least, the children also familiarize with a conductor, composer, singer or dancer might come across. The project, which includes visual, dramatic or musical plays, dancing, guided - discovery techniques along with educational visits and trips, is aimed at children aged bettween 9 - 11(i.e. 4th and 5th calss). It might also come in useful, after slight modifications, with older children. A similar project based on this idea might also come into play. Such a project would focus on diverse art and cultural significant personalities.
    Ježil, Petr, 1951-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    Mozart, Wolfgang Amadeus, 1756-1791. hudební výchova. projektové vyučování. interpret. dirigent. hudební skladatel. komorní hudba. rytmus. tónina. stupnice. serenáda. partitura. dynamika. symfonický orchestr. polyfonie. arie. opera. libreto. interpret. conductor. music composer. rhythm. tone. scale. serenade. score. dynamism. symphony orchestra. polyphony. aria. opera. libretto. bakalářské práce
    78:37.016. 371.314.6. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.